FAQ
FAQ nejčastější otázky
1. Jak si objednat?
a) Přímo na e-shopu
Vyberte si z naší nabídky a zboží vložte do košíku. V druhém kroku si vyberte, jak chcete zboží doručit (doprava) a jakým způsobem ho chcete zaplatit (platba). Ve třetím kroku si ještě jednou projděte všechny informace, zkontrolujte je a pokud sedí, potvrďte. Na e-mail vám přijde potvrzení o přijetí objednávky. Zboží odesíláme co nejdříve a posíláme vám e-mail, že jsme zboží odeslali.
b) E-mailem
Napište nám na info@flowerski.cz, o jaké zboží máte zájem (napište jeho název nebo pošlete přímý odkaz na zboží). Objednávku za Vás založíme a vyřídíme.
c) Telefonicky
Zavolejte nám na číslo +420 777 558 094. Na telefonu jsme pro vás k dispozici od pondělí do pátku. Pokud zrovna telefon nezvedneme, předem se omlouváme a co nejdříve zavoláme zpátky. Pokud hledáte specifický produkt a nemůžete ho najít (něco, co jste u nás nebo jinde viděla dřív a už to nemáme), napište nám. Uděláme vše, co budeme moci, abychom vám pomohli.
2. Jak zaplatit?
Poté, co vložíte zboží do košíku, si můžete vybrat, jakou formou ho chcete zaplatit. Platit můžete dobírkou, převodem na účet nebo přes zabezpečenou platformu GoPay.
4. Nepodařilo se Vám zaplatit online?
Spadla Vám platební brána, nebo aktuálně nemůžete objednávku uhradit přes Gopay? Nevadí, můžete uhradit převodem na účet 2701335785/2010 a jako VS uveďte prosím číslo objednávky. V případě, že evidujeme neuhrazenou objednávku, zasíláme na email výzvu k platbě. Takže budete o neuhrazené objednávce informováni.
5. Jaké dopravní společnosti využíváte a jaké jsou ceny dopravy?
Aktuální možnosti a ceny přepravy najdete zde.
6. Jak zboží balíte?
Zboží vám bude dodáno v kartonové krabičce. Bude zabalené tak, aby se zboží nepoškodilo při přepravě.
7. Kdy mi zboží dorazí?
Pokud je zboží skladem a vy objednáte do 10:00, snažíme se ze všech sil odeslat ještě ten den. Balíček s objednávkou zpravidla držíte v ruce druhý nebo třetí den poté, co objednáte (pokud není víkend, v tom případě je doba dodání delší).
8. Přišlo zboží poškozené anebo se něco pokazilo?
Něco se pokazilo? Anebo to, co vám přišlo, nevypadá tak, jak by nejspíš mělo? Napište nám na info@flowerski.cz nebo zavolejte na číslo +420 777 558 094. Uděláme maximum proto, abychom situaci vyřešili.
9. Do kdy můžu zboží vrátit?
Zboží můžete vrátit do 30 dní na adresu viz. odkaz zde, a to bez udání důvodu. Zboží ale nesmí být nošené nebo poškozené.
10. Můžu si zboží vyzvednout osobně?
Ano, zboží si můžete vyzvednout i osobně, ale jen po předchozí domluvě na telefonním čísle 777 558 094. Kancelář a sklad máme na této adrese:
FLOWERSKI
Nádražní 248
342 01 Sušice
11. Mám obchod a chtěla bych prodávat vaše náušnice. Je možná spolupráce a za jakých podmínek?
Nebráníme se žádné spolupráci. Prosím napište nám email na info@flowerski.cz a představte nám svůj obchod. My vám pak zašleme podmínky spolupráce.
12. Vyrábíte i na zakázku?
Pokud máte nějaký speciální požadavek, napište nám či zavolejte. Pokud to bude v našich silách, tak se Vám budeme snažit vyhovět.
13. Posíláte zboží i do zahraničí?
Ano, balíček Vám rádi zašleme i do zahraničí. V objednávce nabízíme dodání na Slovensko, Polsko, Německo a Rakousko. Pokud si přejete dodání do jiné země, informujte nás o tom prosím na emailu info@flowerski.cz.
14. Z jakého materiálu jsou náušnice vyrobené?
Náušnice Flowersi Original a Visací jsou vyrobené z polymerové hmoty a chirurgické oceli. FLW náušnice jsou z materiálu HIPS a chirurgické oceli. Tyto informace najdete u každého produktu.
15. Jak se o náušnice starat?
Naše náušnice nevyžadují nijakou zvláštní péči než-li ostatní šperky. Určitě se s nimi můžete i koupat, sportovat. Pokud se vám mezi lístečky či do nápisu FLW dostane nečistota, tak vezměte kartáček a nějaký neagresivní mycí prostředek a ručně je vyčistěte.
16. Mohou nosit náušnice děti?
Náušnice mohou nosit děti, ale doporučujeme až od školního věku. Náušnice jsou pro malé děti moc velké a puzetky dlouhé, takže by nemuseli být dětem v ouškách příjemné. Rozhodně nedoporučujeme je dávat dětem do 3 let, kde by mohlo hrozit spolknutí.
17. Co když ztratím jednu náušnici. Je možno ji u vás dokoupit?
Ano. U nás na e-shopu si můžete zakoupit pouze jednu náušnici. Vyberte položku Jedna Flowerska (nebo Jedna FLW, či Jedna visací Flowerska). V tomto případě je pak nutné ještě dopsat do poznámky, o jakou barvu máte zájem. Pokud se vám nepodaří napsat tuto informaci do objednávky, napište nám ji na email.
18. Co když se mi z visací Flowerski odpadne květina?
Kontaktujte nás na info@flowerski.cz a problém vyřešíme.
19. Jak můžu využít slevový kód?
Slevový kód, který vám přijde jako odměna za nákup, či jako dárek k svátku/narozeninám zadejte v prvním kroku objednávky do kolonky „Dárky a slevy“. Sleva se automaticky načte. Pokud by byl jakýkoliv problém, napište nám na info@flowerski.cz.
20. Nabízíte dárkové poukazy? A jaké.
Na našem e-shopu v Doplňcích najdete hned dvě varianty dárkových poukazů – elektronický, který vám po zakoupení přijde na email a nebo tištěný poukaz, který vám fyzicky odešleme dle zvoleného způsobu dopravy.
21. Jak uplatním dárkový poukaz?
Každý dárkový poukaz má svoje číslo, které zadejte v prvním kroku objednávky do kolonky „Dárky a slevy“. Poukaz se automaticky načte. Pokud by byl jakýkoliv problém, napište nám info@flowerski.cz.
22. Mohu náušnice nosit do bazénu nebo do sauny?
Saunu nedoporučujeme kvůli rozpálené puzetce, která je vyrobena z chirurgické oceli. Bazén/voda jako taková nevadí. Spíš popřemýšlejte, zda-li náušnice neztratíte a jestli Vám nebudou při sportovním plavání pod čepicí nepříjemné. My si je do bazénu sundaváme.
23. Mám dřevěné destičky a chtěla bych vám je vrátit. Jaká je možnost?
Pokud máte dřevěné destičky, které nevyužijete a chtěli byste nám je vrátit, můžete je zanést do kteréhokoliv obchodu, který Flowerski prodává. Seznam prodejních míst najdete zde.
24. Poskytujete sponzorské dary na společenské a sportovní akce?
Ano. Jsme otevřeni sponzoringu. Pokud nás chcete poprosit o sponzorský dar, napište nám na info@flowerski.cz o jakou akci se jedná a kdy se koná a my se vám ozveme zpět.